Asociación Cultural Fuco Buxán

Denucia do Comité Cidadán de Emerxencia ante o Xulgado de Garda de Ferrol - 21/05/2016

Neste caso non falamos de historia, senón de actualidade. Esta mañá, representantes do Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, presentaron denuncia no Xulgado de Garda de Ferrol, pola entrada, prevista para esta tarde, do Gaseiro LNG Akwa Ibom a REGANOSA, logo que o Tribunal Supremo en sucesivas sentencias declarara a ilegalidade das autorizacións de funcionamento da Planta de Gas.

Na denuncia sinálanse como responsables ao Capitán Marítimo, Presidente da Autoridade Portuaria, Director de Reganosa e Director do Gestor Técnico do Sistema Gasístico.


Juzgado de Guardia de Ferrol

Luz Marina Torrente Lopez, con DNI --, con domicilio a efectos de notificaciones en --, en nombre y representación de la “PLATAFORMA DE VECIÑOS CRUCEIRO DE MEHA (MUGARDOS)” con el número de CIF

Manuel Angel Rodriguez Carballeira, con DNI --, con domicilio a efectos de notificaciones en ---, en nombre y representación de la “ASOCIACIÓN CULTURAL FUCO BUXÁN” con NIF --.

Humberto Fidalgo Couce, con DNI ---, con dirección a efectos de notificación en, ---, miembro del Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, en representación de ADEGA Ferrolterra

La planta de regasificación de REGANOSA localizada en Punta Promontoiro en el Ayuntamiento de Mugardos no dispone de autorización para su funcionamiento por sentencias firmes del Tribunal Supremo (se adjuntan) que han sido comunicadas a las distintas administraciones.

Tenemos conocimiento que con la pleamar del dia 21 de Mayo tiene prevista la entrada de un buque gasero en la Ría de Ferrol y el posterior atraque en el pantalán de REGANOSA para descargar gas natural licuado que será almacenado en los tanques que dispone esta empresa y que posteriormente sería incorporado al Sistema Gasista del Estado.

Todas estas operaciones entrañan un riesgo para las poblaciones próximas y supone un evidente menosprecio a las decisiones del más alto Tribunal del Estado, hechos que podrían constituir un delito de desobediencia a la autoridad; contra la ordenación del territorio y contra la seguridad colectiva.

Consideramos responsables de estas actuaciones al Capitán Marítimo de Ferrol: Jorge Cao, al Presidente de la Autoridad Portuaria de Ferrol-San Cibrao: José Vilariño, al Director de REGANOSA: Emilio Bruquetas y al Director General del Gestor Técnico del Sistema Gasista de ENAGAS.

Ferrol a 21 de Mayo de 2016




Máis información:

Web: www.comitecidadan.org
Twitter: @ComitCEmerxenc

Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol
comitecidadan@gmail.com
...........
Para axudas económicas:
C.c. en Banco Santander, titular: Luz Marina Torrente e outros
Desde España:
00493315772894017995
Desde o Extranxeiro:
ES 71 00493315772894017995
A+ | a-

Séguenos no Twitter