Foro Galego De Inmigración [Comunicado de Prensa]

FORO GALEGO DE INMIGRACIÓN

Comunicado de prensa

En solidariedade con Nicanor Alonso, inxustamente xulgado na Coruña este martes día 13 de outubro por defender os dereitos dunha muller anciá- Aurelia Rey- á que expulsaban da súa casa e pretendían deixar na rúa.
O Foro Galego de Inmigración conformado por asociacións de migrantes, entidades e colectivos sociais, sindicatos e grupos políticos, e persoas a nivel individual, que ten como obxectivo fundamental a defensa dos dereitos das persoas migrantes en Galicia, quere amosar neste Comunicado a súa solidariedade co noso compañeiro Nicanor Alonso, defensor destacado dos dereitos das persoas migrantes na cidade de A Coruña e no conxunto de Galicia, que vai ser xulgado este martes día 13 de outubro por defender  os dereitos dunha muller anciá á que expulsaban da súa casa e pretendían deixar na rúa
Ao tempo denunciar a fonda inxustiza que se comete neste Acto e noutros similares que pretenden criminalizar a resposta social revindicativa de dereitos básicos, e convocar ao conxunto da cidadanía  a unha rebelión masiva, contundente e pacífica fronte a este tipo de feitos.
Consideramos intolerabel que se xulge ao noso compañeiro, destacado e coñecido activista social, que neste caso como en tantos outros, empregou a palabra, a través do seu  megafono, para defender dereitos básicos, como unha vivenda digna, para unha muller moi maior á que se pretendía expulsar de forma violenta da súa vivenda, nun dos episodios máis lamentables da recente actuación da Subdelegación de Goberno de A Coruña e do propio goberno municipal do Partido Popular. Recordamos que mesmos profesionais, como os bombeiros, negáronse a participar neste atropelo. Eses feitos que deberon supoñer a destitución inmediata de diversos responsable políticos e policiais, acaban provocando responsabilidades administrativas – con importantes multas coas que pretenden amedrentarnos-, entre outros, para o noso exemplar compañeiro.
O Foro Galego de Inmigración súmase a convocatoria de Stop Desafiuzamentos e doutras organizacións e colectivos sociais en apoio do noso compañeiro Nicanor Alonso. Queremos convocar ao conxunto  cidadanía para que participe neste Acto de Apoio a este cidadán exemplar, republicano de honra, que non fixo máis que defender coa palabra os dereitos dunha persoa á que se quería violentar de forma intolerable.”
PARA MÁIS INFORMACIÓN:
Miguel Fernández (662-307019)