Asociación Cultural Fuco Buxán

Atos en Ferrol comemorando o 10 de março do 72



Há um antes e depois do ano 1972 na Galiza, no que ao movemento operário e estudantil se refere. Após quarenta e um anos dos acontecimentos de 10 de Março, onde a classe obreira galega foi protagonista da luita popular, desde o Coletivo Chimarrão e a Fundaçom Artábria queremos contribuir à comemoraçom desas grandes jornadas de resistência ocorridas na nossa comarca e nas quais caírom abatidos os trabalhadores Amador Rei e Daniel Niebla, vítimas dos disparos da polícia fascista.

É com este motivo que apresentamos umha série de atividades para dar conteúdo à nossa humilde homenagem à Classe Obreira Galega.

Os atos darám começo quarta-feira, 6 de março às 20hs no Salom de Atos do Ateneo Ferrolán com a palestra intitulada Março de 72 de umha perspetiva histórica, na que contaremos com os historiadores Eliseo Fernandes e Bernardo Máiz Vasques.

Na quinta-feira, 7 de março, às 20hs e no Salom de Atos da EOI de Ferrol, decorrerá o colóquio: O modelo sindical em debate. A dia de hoje está confirmada a assistência de representantes da CIG, CNT, COG e CUO.

No Dia Internacional da Mulher, sexta-feira 8 de março às 20hs, no Local Social da Associaçom de Vizinhança de Esteiro sucederá a palestra intitulada Março de 72 de umha perspetiva feminista, com a presença de Laura Bugalho, membro da Executiva Nacional da CIG.

Já na manhá de sábado, às 12hs faremos umha Oferta Floral no Monumento ao 10 de Março. A continuaçom e para dar remate às atividades agendadas, haverá Sessom Vermu com petiscos no Chimarrão, harmonizada polo cantor ferrolano Manolo Bacalhau


Obrigados/as por difundir estas convocatórias.

Coletivo Chimarrao - O Bertom (Ferrol)
A+ | a-

Séguenos no Twitter