Saltar ao contido principal

El alcalde de Ferrol defiende una actuación «máis definitiva» para la plaza de Armas

 



«Se se soluciona algo, vai volver a pasar», asegura Rey Varela sobre el mal estado del pavimento de tierra

25 oct 2023 . Actualizado a las 04:14 h.

El gobierno local busca una solución técnica al deterioro del pavimento de tierra compactada de la plaza de Armas. El alcalde, José Manuel Rey Varela, habló ayer, a preguntas de la prensa, sobre la situación por el estado del suelo, atravesado por medio centenar de surcos, y dejó entrever que aunque no lo advierte como una prioridad, sí se plantea algún tipo de intervención futura. «O goberno está traballando con moita intensidade para solucionar problemas importantes en actuacións de carácter municipal», entre las que citó la calle de la Iglesia, San Francisco o el mercado, tareas que tienen «totalmente implicado ao goberno neste momento, o cal non quere dicir —agregó—que non existan problemas en Armas».

Recordó que se trata de una actuación «moi recente cun investimento público moi importante». Y sobre la posibilidad de recurrir a la garantía de la obra declaró: «Nós ímolo estudar e, efectivamente, isto xa o tratamos. Se hai algún tipo de posibilidade, a utilizaremos», afirmó. No obstante, «ninguén descoñece que se se soluciona algo, vai volver a pasar», añadió sobre los recurrentes problemas de escorrentías y arrastre. Por eso, «con toda a prudencia, temos que plantexar unha actuación que resolva os problemas cun carácter máis definitivo. Esperemos que os servizos técnicos acaden esa solución», apuntando que en este momento «o problema máis importante é salvar os tilos», tras el informe que advierte del riesgo que corren por falta de riego, que ya se ha traducido en mortalidad estructural y crecimiento deficitario de las copas. No obstante, «primeiro imos rematar as obras que temos en marcha antes de iniciar calquera outra actuación», advirtió.

«Con proporcionalidade»

En la plaza, aseguró, «imos actuar con proporcionalidade», intentando «atopar unha solución o máis respectuosa posible con ese proxecto». Rey Varela eludió confirmar si pasará por un cambio del pavimento al que afecten menos las escorrentías. «Non estou preparado para responder a esa pregunta», dijo, tras declarar que «imos deixar que os técnicos estuden o que está a suceder na praza, con esa indicación da máxima proporcionalidade nas actuacións».

Por otra parte, tras la rotura de una tubería de agua en la obra de la calle San Francisco y las lluvias que «provocaron que se destrozaran algúns dos traballos dos últimos días», el alcalde asegura que se procede a la reposición de «para que non inflúa no obxectivo final» de tener la obra finalizada el 31 de diciembre. Y sobre si se actuará sobre los puntos de la ciudad que se inundan habitualmente, señaló que «a curto prazo é complicado». Abogó por un contrato «estable» que «non temos» pero en el que se trabaja, dijo, de cara al 2024, referente a las cubiertas de edificios municipales.